IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Noxxis Hammerhoof

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
avatar

Miano : Noxxis Hammerhoof
Liczba postów : 9
Dołączył/a : 26/01/2017

#1PisanieTemat: Noxxis Hammerhoof    Wto Sty 31, 2017 12:23 am

Imię i nazwisko: Noxxis Hammerhoof
Tytuł: Zwierzęcy Druid

Wiek: W okolicach 67-68 lat

Rasa: Kiedyś człowiek. Aktualnie hybryda-mutant.

Miejsce pochodzenia: Ionia
Przynależność: Żadna
Ranga: Żadna
Profesja: Badacz/Poszukiwacz/Druid
Wygląd:
Refernce for Reference:
 
Przed zmianą - był dość wysokim, bardzo bladym osobnikiem. Trochę przy kości, długie brązowe włosy, zielone ślepia za okularami. Przeważnie ubrany w brązowe szarawary, zieloną tunikę i białą kamizelkę.
Po przemianie w Dźungli Plag - jeszcze wyższy, nie licząc rogów, całkowicie pokryty brązowym futrem w różnych odcieniach, z paroma czerwonymi akcentami. Hybryda trzech gatunków, lewa ręka posiada 3 palce chwytne, prawa 5. Prawe oko jest zielone, lewe jest niebieskie. Posiada dwa ogony - byczy i wilczy. Pokryty jest pancerzem kostnym w wielu miejscach, przede wszystkim w celu defensywy. [Wzrost - 3 metry 76, waga w okolicach 476 kilogramów]

Charakter: Dość spokojny, wygląda na wiecznie zmęczonego funkcjonowaniem. Prawda jest taka, że jest radosną i ciepłą istotą, jednak lata bycia odrzuconym i porzuconym zmieniło go w trochę zgorzkniałego osobnika. Jednak są nici porozumienia które można z nim nawiązać i by go otworzyć. Gdy ktoś da radę w pewien sposób się blisko z nim związać znajdzie w nim obrońcę prawie tak potężnego i wytrwałego jak tarcza samego Brauma. Jednak o wiele bardziej zaciekłego, momentami zatwardziałego w gniewie, nienawiści. Oba fragmenty spektrum są jak najbardziej widoczne w jego osobie. Jest także dość ciekawski. Dokładnie to doprowadziło do jego "upadku".

Umiejętności:
- Magia Natury - naturalnie przyszła do niego w dość młodym wieku. Nie jest ona na poziomie arcymaga, ale jest dość skuteczna i silna. Po pobycie w Kumungu, po zmianie i jego magia się zmieniła. Lekko rozszerzyła także na zwierzęta, nie tylko rośliny. Jego talent delikatnie się zwiększył ale także zdestabilizował. Zaklęcia mogą mu czasem nie wyjść, czasem mogą odnieść drastycznie inny efekt.

- Druid - Jako Mag natury, Noxxis jest przyjacielem zwierząt, roślin i wszelkiej natury. Będzie ją bronił, chronił a także wspomagał w ramach swej możliwości.

- Zielarz - Hybryda zna doskonale większość ziół a także leczniczych/trujących składników zwierząt, jest w stanie tworzyć z nich wywary, leki i toniki a także jednak trucizny i toksyny o wielkiej sile.

- Osłabiona odporność na sztuczne trucizny - Noxxis ma znacznie zmniejszoną odporność na syntetyczne trucizny, która wynika z izolacji od nich. Środki niewystępujące w naturze znacznie trudniej rozkładają się w jego ciele, przez co efekty takich trucizn są znacznie trudniejsze do zwalczenia przez ciało.

- Zwiększona wytrzymałość na obrażenia - Nie jest on posągiem z kamienia, ale jest w stanie przetrwać nieco więcej. Nie oznacza że nie odnosi on ran, jest w stanie znieść ich więcej po prostu.

- Zwiększona naturalna wydolność i siła - Mutacja dostarczyła jego ciału dość dużo dodatkowych mięśni i naturalnej wydolności - jest o wytrzymalszy od ludzi i większości gatunków.

- Mniejsza zwinność - Zwierzęta z którymi Noxxis został połączony nie należały do najzwinniejszych gatunków.

- Skonfliktowany umysł - Pomimo zwierzęcej części, nie jest on łatwiejszy do kontroli jak Animaliści. Jednak zaklęcia kontroli wpływają na niego ogłuszająco, uniemożliwiając mu działanie przez chwilę.

- Wyostrzone zmysły węchu i słuchu - Te zmysły są u niego o wiele czulsze niż u człowieka, czasem działa to także wbrew niemu.

Ekwipunek/złoto:
- 8 sakiewek z różnymi ziołami - Zioło Iathania, Czarna i Biała Dama, Rosiczka zimowa, Zatruty Lotos, Hiceagane, Złoty Korzeń Kroseali i ostatecznie Ikeame Olbrzymie.
- Szyte na miarę, dość toporne szarawary na jego rozmiar.
- Równie toporna kamizelka
- Sakiewka z małym moździerzem i czajnikiem do parzenia wywarów.
- Trochę podstawowych funduszy


Ciekawostki fabularne:
- Noxxis nie używa broni. Kiedy zostanie zmuszony do walki korzysta z wywaru jeszcze bardziej zwiększającego jego siłę i walczy na pięści
- Za odpowiednią zapłatą i z składnikami może uwarzyć niemal każdy wywar.
- Pomimo naukowej przeszłości, Noxxis darzy technologię dużą ilością braku zaufania.
- Jest stosunkowo neutralny do większości nacji poza Pitover i Zaun - nie ufa im całkowicie, zwłaszcza tym z Zaun'u
- Z przyjemnością podróżuje w poszukiwaniu nowych ziół.
- Jest w stanie utrzymać wegetację ziół nawet w środowisku całkowicie nie sprzyjającym im - ale tylko przez krótki okres. Przyspiesza za to ich wzrost, co pozwala mu zebrać plony w parę dni i utrzymać stały zapas swoich ziół.
- Trzyma fiolkę wywaru mrożącego zawsze pod ręką - dla bezpieczeństwa.

Historia:
Narodzony w Ionii, Noxxis od zawsze był ciekawską istotą. Zawsze wtykał nos nie tam gdzie powinien, starał się dowiedzieć wszystkiego co tylko mógł a także często tego czego nie powinien. Z czasem wykazał bliskość z naturą, którą jego rodzice zdecydowali się rozwijać, oddając go pod opiekę jednemu z niewielu druidów. Do tej pory ma uraz do nich za to że oddali go od tak. Spowodowało to także że nigdy nie czuł po nich żałości jak odeszli z tego padołu z powodu wieku. Chłopak uczył się przez lata kontroli magii natury i rzeczy wynikających z tych umiejętności - druidyzmu, zielarstwa i podstawowej alchemii. Z czasem jego zainteresowania zaczęły coraz bardziej przesuwać się w stronę alchemii i wyruszył on na główny ląd - do Damacii uczyć się więcej o tej dziedzinie magii i chemii. Tam spędził kolejne lata swojego życia, ledwo co utrzymując się z niewielkiej pensji nawiązał parę znajomości z osobistościami w świecie nauki, poznał parę yordli, w tym także legendarnego Heimerdingera. Nie polubił go zbytnio, za dużo technologii było w jego mniemaniu już nie zdrowe. Na jego (nie)szczęście, wykładowcy zdecydowali że wiedza Noxxisa będzie bardziej przydatna w badaniach prowadzonych na południu Pitover, dość blisko legendarnego miasta yordli - badań nad Puszczą Plag. Tam, jeszcze jako człowiek, Noxxis spędzał swoje kolejne lata, badając dziwną magię, niesamowitą florę i faunę, a także paru Animalistów, którzy dobrowolnie pozwolili się badać. Czterokrotnie sprzeciwił się kapitanowi ochrony, który sugerował porywanie obiektów do badania, za co za każdym razem był degradowany do coraz mniej znaczącej roli. Ostatecznie, kiedy spadł z pozycji Doktora do zwykłego chłopca na posyłki, został wysłany z patrolem w celu poszukiwania kolejnych okazów do badania. Niestety, mag wysłany razem z nimi był pod oszałamiającym wpływem dzikiej magii od dłuższego czasu i poprowadził z dala od ścieżki wprost w wir dzikiej energii i magii. Niekontrolowane wyładowania, szarpiąca energia i dzikie zawirowania rozszarpały prawie cały patrol. Kto przetrwał, wykrwawił się w ciągu paru godzin. Noxxis jako jedyny dał radę przeżyć. Utrzymywał się przy życiu czerpiąc całymi garściami z zdradliwej magii, łącząc ją z swoją magią natury by być w stanie funkcjonować. Niestety, w którymś momencie zemdlał, brak energii, upływ krwii i szok w końcu do niego dotarły - i to w najgorszym możliwym momencie, dokładnie przed frontem burzy dzikiej magii. Nie pamięta co działo się później. Pamięta tylko wielką ilość bólu, strach. Potem była żądza polowania.. Smak krwi.. Świadomość wróciła dopiero po paru dniach. Na początku Noxxis nie zdawał sobie sprawy co się wydarzyło. Dotarło to do niego dopiero jak dotarł do źródła, by się napić, i ujrzał swoje odbicie. W przerażeniu zaczął się wycofywać po czym dopiero przemyślał co to oznacza. Kolejne miesiące zajęło mu opuszczenie przeklętej Puszczy. W międzyczasie badał granice swych możliwości. Aktualnie wałęsa się trochę bez celu, ładu lub składu, aczkolwiek niedawno zaczęła przebłyskiwać mu myśl by odwiedzić Damacię i swoich dawnych współpracowników, zobaczyć ich reakcję.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
avatar

Miano : Thresh
Liczba postów : 91
Dołączył/a : 26/11/2016

#2PisanieTemat: Re: Noxxis Hammerhoof    Sro Lut 01, 2017 7:28 pm

Akceptuję. <3


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Noxxis Hammerhoof
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Last Bastion :: 

Strefa Gracza

 :: Karty Postaci :: Zaakceptowane Karty
-
Wymiana
Forum oparte na realiach gry firmy Riot Games, League of Legends. Styl został wykonany przez Przyczajoną Grafikę z Monochrome Layouts. Prosimy uprzejmie o niekopiowanie treści zamieszczonych na łamach forum.
Fragment kodu w ogłoszeniach: ©corazon