IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Grupy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
avatar

http://last-bastion.forumpolish.com
Liczba postów : 202
Dołączył/a : 25/11/2016

#1PisanieTemat: Grupy   Czw Mar 16, 2017 3:41 pm

Przywoływacze




To tajemnicze istoty pochodzące z innych światów, nie przynależą do Runeterry. Praktycznie niczym nie wyróżniają się spośród mieszkańców, chociażby z wyglądu oraz charakteru, dlatego łatwo wtapiają się w otoczenie jeśli już się zaadaptują. Łatwo jednak podczas rozmowy odkryć, że rozmówcą jest młody Przywoływacz. Jego strój będzie mocno odbiegać od tego, jaki posiadają rdzenni mieszkańcy. Będzie bardzo mocno odstawać od reszty do czasu wdrożenia się w nowe życie. Wszystko, co go będzie otaczało a nie miał z tym styczności podczas nauk będzie wzbudzało w nim zachwyt lub wręcz odwrotnie: obrzydzenie. Przywoływacze, często noszą rękawiczki, aby nie było widać kim tak naprawdę są. Ich obecność w tym świecie została utajniona po incydencie jaki miał miejsce kilka lat wstecz z udziałem Ligi. Nawet wybrańcy nie mają prawa nic wspominać o Przywoływaczach zwykłemu pospólstwu.

Ci ludzie posiadają magiczne zdolności, których muszą się nauczyć. Z tego też powodu, starsi Przywoływacze lokalizują nowo przybyłego członka swego rodzaju, zabierają do siedziby i tam wszystkiego uczą, oczywiście po zawarciu paktu z wybrańcem. Każdy para się innym rodzajem magii: jeden może teleportować każdego i wszystko w określonych kryteriach, inny może władać nad jakimś żywiołem. Aczkolwiek, ta magia jest inna niż ta znana mieszkańcom Runeterry. Mówi się, że jest nieelementarna, chociaż to stwierdzenie nie bardzo pasuje z racji posługiwania się magią żywiołów przez niektórych. Istoty te nie tylko parają się zdolnościami magicznymi, ale posiadają też inne, takie jak walka bronią białą, taktyczne myślenie, wycena przedmiotu, zdolności informatyczne. Wszystko zależy od tego, skąd i kim jest dany Przywoływacz.

Są oni wyjątkowi, gdyż posiadają podobną moc Kryształu Duszy do Wybrańca, z którym nawiązują pakt. To działa również i w drugą stronę. Nakazane im zostało, aby nie wchodzili w bardzo bliskie kontakty z wybrańcami ponieważ uznano, że mogą negatywnie wpływać na współpracę pomiędzy tymi dwoma osobami.


Wybrańcy



To istoty wybrane spośród mieszkańców Runeterry to walki u boku Przywoływacza. To może być każdy. Nikt nigdy nie wie, kiedy i czy zostanie wybrany. Jedynie powtarzający się we śnie motyw wskazuje na to, że zostaje się Wybrańcem: rozmowy z nieznajomą personą z wyraźnym odczuciem, że jednak mimo wszystko doskonale się ją zna. Sen pojawia się do czasu, kiedy Wybraniec i Przywoływacz się spotkają. Wybraniec cały czas będzie szukać nieokreślonej rzeczy, chociaż w tym przypadku jest to konkretna osoba. Będą często uciekać myślami, gdzieś z dala od rzeczywistości, póki nie nawiążą paktu z Przywoływaczem. Mogą normalnie pracować, funkcjonować w społeczeństwie, ale w każdej chwili mogą zostać wezwani do służby.

Wybraniec po nawiązaniu paktu posiada dodatkowe pokłady magii, która uaktywnia się w momencie zagrożenia życia, ale tylko gdy Przywoływacz ją odblokuje swoim medalionem. Chociaż zdarzały się przypadki, gdzie więź między Wybrańcem a Przywoływaczem była tak silna, że medaliony same reagowały na działanie Wybrańca chcącego uratować swojego partnera.
Zarówno Wybraniec jak i Przywoływacz czują każdą ranę drugiej strony, więc jeśli coś dzieje się z jednym, to samo będzie dziać się z drugim. Podobna sprawa jest z chorobami, jeśli jedna strona zachoruje, druga również zacznie. Nie dotyczy to ran śmiertelnych oraz samej śmierci. Jeśli jeden umrze, drugi tego nie doświadcza, ale będzie to bardzo mocno odczuwać.


Mieszkańcy



To wszyscy zwyczajni obywatele Runeterry. Wojownicy, magowie, urzędnicy, złodzieje i zabójcy - nie ważne, kim są, łączy ich to że są mieszkańcami Runeterry, nie będący Wybrańcami. Posiadają obywatelstwo oraz kartę pobytu w przypadku istot stworzonych w nienaturalny sposób jak chociażby roboty, czy też istoty, które z powodu magii po prostu straciły swą dotychczasową naturę i nie da się ich nazwać ludzkimi. Mieszkańcy żyją z dnia na dzień, mają swoje problemy życia codziennego. Zajmują zarówno wysokie stanowiska, są sławni, tak samo jak mogą zajmować te pozycje niższych szczeblach, a ich reputacja może też być niezbyt pochlebna.

Do mieszkańców zalicza się także byłych członków Instytutu Wojny, którzy przez pewien czas wspomagali szeregi organizacji. Posiadają oni czerwone pieczątki na dokumencie świadczącym o ich obywatelstwie. Mimo, że organizacja już nie istnieje - a przynajmniej oficjalnie - pewne beneficja jakie im oferowano takie jak zawieszenie czynności poszukiwawczych czy wyczyszczenie kartoteki nadal obowiązują. Mieszkańcy bardzo często są dobrym źródłem informacji, o ile oczywiście się wie, do kogo przysłowiowo uderzać.


Naznaczeni



To istoty, które dotknęła Pustka lub zostały spaczone czarną magią czy też przez świat demonów. Osobniki te przeważnie trzymają się na uboczu aby nie ujawnić tego, kim są i jaki sekret w sobie kryją. Ślady mówiące o tym, że są naznaczeni są wszędzie. Przeważnie jednak pojawiają się na rękach, tudzież dłoniach, nogach - głównie na stopach - oraz plecach, a czasami i na twarzy. Oznaki wyglądają różnie: raz mogą przypominać czarne ślady po oparzeniach w przypadku zawędrowania do świata demonów, innym razem niczym zrogowaciałe fragmenty, a nawet jako coś w rodzaju kryształu.

Jedynie skażenie Pustką oraz magią ma bardzo negatywny wpływ na żywiciela. Znamiona te regularnie się powiększają, gdyż są jak pasożyt żerujący na nosicielu. Pożerają jego ciało od wewnątrz. Największe spustoszenie robią wewnątrz organizmu. Wyniszczają każdy narząd po kolei, ale istota nadal może funkcjonować. W momencie, kiedy spaczenie Pustką lub magią zaczyna docierać do wnętrza organizmu, pojawiają się podstawowe objawy takie jak: zawroty głowy, częste krwotoki z nosa, krwisty kaszel. Niekiedy zdarzają się omdlenia czy zasłabnięcia. Wszystko zależne od stopnia spaczenia organizmu, im większe tym gorsze objawy. Jednakże, spaczenie Pustką czy magią ma swoje dobre strony: istota taka posiada zdolności, o których wcześniej mogła tylko marzyć. Wszystko jest jednak wypadkiem losowym, więc zdolności spaczonego również. Za ogromny koszt również można nazwać niekiedy zmianę wyglądu oraz charakteru (w przypadku energii Pustki), często też wpływające na limity zarówno psychiczne jak i fizyczne.

Jeśli chodzi o znamiona przypisane przez świat demonów, to taka osoba nie cierpi w żaden fizyczny sposób. Może jednak stanowić zagrożenie dla otoczenia, gdyż naznaczenie przez demoniczną energię powoduje nasilanie się negatywnych emocji, które ujawniają się podczas chociażby stanów załamania, silnego zdenerwowania czy wręcz wściekłości. Taka istota może stracić nad sobą kontrolę, więc trzeba ją jak najszybciej uspokoić. Minusem jednak jest to, że naznaczona istota zostaje skazana po śmierci na uwięzienie w demonicznym świecie bez możliwości reinkarnacji. Podobno są sposoby aby tego uniknąć, jednak wiedzą to tylko nieliczne demony, do których trzeba znaleźć sposób kontaktu.

Jest również naznaczenie przez świat aniołów, która jest zupełnym przeciwieństwem tego demonicznego. Osoba taka jest denerwująco wręcz uprzejma i miła, przez co może popaść w kłopoty jeśli natrafi na nieodpowiednie osoby. Dusza taka nie jest jednak skazana na świat aniołów, a na bytowanie na ziemskim padole do końca dłużących swych dni jako kara za wkroczenie na zakazane terytorium.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Grupy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Last Bastion :: 

Strefa Gracza

 :: Karty Postaci
-
Wymiana
Forum oparte na realiach gry firmy Riot Games, League of Legends. Styl został wykonany przez Przyczajoną Grafikę z Monochrome Layouts. Prosimy uprzejmie o niekopiowanie treści zamieszczonych na łamach forum.
Fragment kodu w ogłoszeniach: ©corazon