IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Sara Blackhawk-Łowczyni

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
avatar

Miano : Sara 'Hunted' Blackhawk
Liczba postów : 28
Dołączył/a : 26/12/2016

#1PisanieTemat: Sara Blackhawk-Łowczyni   Pon Gru 26, 2016 3:32 pm

Imię i nazwisko: Sara 'Haunted' Blackhawk
Tytuł: Cień z Bilgewater/Bilgewater Shadow

Wiek: wygląda na 32 lat

Rasa: Dhampirka

Miejsce pochodzenia: Bilgewater, właściwie okolice
Przynależność: Bilgewater
Ranga: Arystokratka
Profesja: Łowczyni

Wygląd:
Mierzy sobie prawie 176, zaś waży około 60 kilogramów. Włosy mają barwę czarną. Sięgają sporo, poza jej tyłek. Urodę odziedziczyła po matce. Rumiana cera, głęboki odcień różu jej warg, przyciąga wzrok. Kły są nieznacznie większe, ale dopiero kiedy je ujawni, widać, jak duże naprawdę są. Jednak nie tylko to. Jej mało chlubną pamiątką jest uszkodzone prawe oko. Celowo, nie wykonując pracy nosi szkła kontaktowe, aby ukryć uszkodzenie prawego oka. Cała jego źrenica jest biała, więc zakrywa je opaską z czarnej skóry, żeby nie przyciągać tak uwagi. Drugie jej oko ma kolor nieoszlifowanego szafiru i tli się w nim dość przenikliwy blask. Jej oczy oddzielone są okrągłym, zgrabnym nosem, który idealnie pasuje do jej delikatnego lica. Szyję ma łabędzią, niekiedy ozdobioną chociażby apaszką. Ramiona tej kobiety są zaokrąglone, zaś ręce długie, a palce zgrabne i wąskie. Widać na nich lekko zarysowane mięśnie.Biust ma niewielki, ale zna techniki, którymi optycznie powiększa go sobie. Ma talię osy, więc każde przylegające do ciała ubranie sprawia, że wygląda pociągająco. Umięśniony brzuchem, nie jedna może się pochwalić, tak jak ona. Pośladki ma zaokrąglone, więc mężczyźni często “zawieszają” na nim wzrok. Nogi ma zgrabne, także z widocznymi mięśniami. Z doborem butów nie ma problemów, gdyż posiada przeciętny rozmiar stopy.
Często widuje się ją w czarnych skórzanych ubraniach. Chociaż, w zależności od zleceń, takie zakłada stroje. Po domowemu, jak to się mówi, chodzi ubrana w typowe luźne ubrania, czasami się zdarzy, że będzie to koszula nocna.

Podczas pracy:

Spoiler:
 

Charakter:
Warto zacząć od tych cech, odziedziczonych po matce. Mianowicie, jest dość wrażliwą osobą, ale nauczyła się to, przez lata ukrywać. To trochę sprzeczne z jej pracą, ale z czasem czło….e dhampir się uodparnia, w pewien sposób. Jest trochę romantyczką i kocha kwiaty. Dlatego, wszędzie w jej domu, znajdują się doniczki z przeróżnymi kwiatami. Bywa opiekuńcza, tak jak każda ludzka kobieta. Docenia to co ma, gdyż kiedyś, przez ignorancję straciła ojca. Potrafi strofować, ale odzywa się tylko wtedy kiedy zajdzie potrzeba. Nie jest typem osoby gadatliwej, za to ma twardy łeb jeśli chodzi o alkohol. Bardzo ciężko ją upić, podobnie było z jej matką. W skrócie, można powiedzieć, że jako kobieta, niczym nie różni się zachowaniem od zwykłej ludzkiej kobiety, którą los ciężko doświadczył.
Co zaś odziedziczyła po ojcu, to duma oraz pewność siebie. Wie, kim jest, jaka i czyja krew płynie w jej żyłach. Opiekun wpoił jej wszystkie wartości, jakimi powinna kierować  się będąc jego potomkinią. Nie uznaje kompromisów, zawsze uparcie dąży do celu. Wie, czego chce i zawsze to zdobywa. Bije od niej, dosłownie i w przenośni chłodem. Kiedy jednak już zacznie się śmiać, można uznać, że jest w miarę przyjemny dla ucha ten dźwięk. Nawet, wygląda wtedy dość pogodnie. Z powodu wampirzej natury, bywa nieprzewidywalna. Trzeba uważać, co się przy niej, niekiedy robi. Może zareagować agresywnie, w każdym momencie, jeśli coś się jej nie spodoba. Nie zawaha się wtedy użyć przemocy, a nawet próbować kogoś zabić. Trzeba wtedy, twardymi dowodami, przekonać ją, że jej wyskok jest nieuzasadniony. Sara jest bardzo wyrafinowana, w tym co robi. Wie, jak poprowadzić dyskusję, sytuację, aby wyszło tak jak ona chce. Może jej to zająć nawet jakiś dłuższy okres, ale dopnie swego. Cierpliwości, do takich sytuacji, to akurat posiada sporo.
W kwestii miłości, nie uznaje czegoś takiego, ma swoje powody. Woli jednorazowe przygody, tym bardziej, że może wtedy napoić się swoim ulubionym napojem, jakim jest krew.

Umiejętności:

Niemagiczne:

-Techniki łowieckie- zna umiejętności łowieckie, dzięki nim jest w stanie wyśledzić każdego, kogo potrzebuje odnaleźć, potrafi zastawiać wszelakiego rodzaju pułapki jak i je rozbrajać czy też wykrywać, skradanie się, ukrywanie inne tego typu umiejętności potrzebne do polowania,

-Opanowanie- widziała już tyle rzeczy, że bez problemu potrafi opanować się w dość ekstremalnych sytuacjach,

-Znajomość współczesnych języków- zna dostępne w świecie języki, w tym także język migowy

-Znajomość pradawnych języków- zna pradawne języki, też dość często przydatne w jej pracy,

-Znajomość run- zna język runiczny, dość często przydatny w pracy,

-Walka wręcz- potrafi się bić na gołe dłonie,

-Znajomość broni palnej- musiała zdobyć tą wiedzę, gdyż jej główną bronią są pistolety, poza tym musiała wiedzieć, jak się nimi posługiwać, jak je konserwować,

-Znajomość broni białej- jej drugą bronią, gdyby pierwsza zawiodła jest katana oraz sztylety, więc musiała zdobyć wiedzę na ten temat, by móc się nimi posługiwać oraz konserwować je,

-Akrobatyka- zna sztuczki akrobatyczny np. chodzenie po linie, wspinaczka po drzewie,

-Kocie zdolności- potrafi spadać na cztery łapy, przecisnąć się przez dość wąską szczelinę i się nie zaklinować,

-Złodziejstwo-nauczyła się wszelkich technik złodziejskich takich jak: kradzież, kradzież kieszonkowa, otwieranie zamków, dorabianie kluczy, włamania,

-Wycena-potrafi ocenić/oszacować wartość pokazanego jej przedmiotu,


Magiczne

-Magia metalu-potrafi wpływać, siłą woli na przedmioty wytworzone z każdego rodzaju metalu, może: zmieniać ich kształt, wielkość, wprawić w ruch co daje złudzenie, że są żywe,

Odziedziczone po ojcu wampirze:

-Widzenie w ciemności- potrafi widzieć w ciemnościach,

-Przebywanie ”na” Słońcu- może funkcjonować za dnia, ale w zamian za to, musi pić nieco więcej ludzkiej krwi,

-Nadludzkie zdolności- jest dużo szybsza, wytrzymalsza oraz silniejsza niż przeciętny człowiek,

-Wyostrzone zmysły- ma wyostrzone zmysły, tak dobrze, że słyszy w pobliżu odgłos uderzającej o podłoże igły, widzi z dużo dalszych odległości, jeśli tego chce (coś jak zbliżenie w lornetce), wyczuje każdy zapach szybciej, niż człowiek,

-Telepatia-potrafi czytać w myślach, jak również rozmawiać w myślach, ale to drugie słyszy tylko osoba, do której się zwraca, może tego używać wtedy, kiedy potrzebuje, nie że słyszy czyjeś myśli cały czas,

-Tajemnicza aura- z racji swego pochodzenia posiada dość nietypową aurę, każdy kto znajdzie się blisko niej, będzie się czuć dosyć nieswojo i będzie miał wrażenie ciągłego zimna,

-Hipnoza-potrafi zahipnotyzować, siłą woli jeden cel, co pozwala jej bezproblemowo manipulować taką osobą,

Ekwipunek/złoto:

-Kilkadziesiąt zestawów do szybkiego zabijania, a mianowicie: małe drewniane pudełeczko ze strzykawką, igłą oraz trucizną we fiolce,
-Igły do szybkiego i skutecznego zabijania (igły mają około 10 centymetrów),
-Sztylety,
-Pistolety Fobos i Dimos, robione specjalnie na zamówienie przez rzemieślnika z Pitlover, jak również spory zapas specjalnych nabojów,
-Kilkadziesiąt szpikulców do lodu,
-Zapiski z informacjami na temat swoich poprzednich celów jak i tych przyszłych, a także potencjalnych,
-Zestaw do pracy: różnokolorowe szkła kontaktowe, różnorakie stroje, peruki, zestaw do makijażu,
-Mapa Runeterry, każdego większego miasta, jak i każdego miejsca, w którym odbywała zlecenia lub będzie odbywać, tudzież prawdopodobnie będzie,
-Zestawy z krwią: zapasy w lodówce, gdzie krew jest podzielona na jednostki oraz grupę, zapas krwi we fiolkach, zapas krwi w specjalnie przygotowanych strzykawkach,
-Jako dhampir może poruszać się za dnia,
-Posiada bestiariusz z każdymi, aktualnie znanymi bestiami żyjącymi na Runeterze,
-Posiada zielnik, w którym ma zapisane wszystkie, znane trujące rośliny oraz do czego można ich użyć, maszyna przerabia powietrze na energię, dlatego jest dość wydajnym wynalazkiem, ale i cholernie drogim,
-Mechaniczny koń, który został zbudowany na zamówienie przez inżyniera z Pitlover, koń wygląda jak potocznie zwany koszmar, maszyna zachowuje się jak prawdziwe zwierzę,
-Zestaw małego inżyniera do podstawowej naprawy swojego konia (w przypadku poważniejszych uszkodzeń musi oddać go do naprawy),
-Apteczka z pełnym wyposażeniem,
-Bicz, którym często wspomaga się w walce,
-Rękawice z ukrytymi ostrzami w palcach do walki z bliska,
-Posiada różne pary butów: z ukrytymi ostrzami obcasach, z podwójną podeszwą, w której trzyma po dwa shurikeny, z ukrytymi w obcasach, po jednym w każdym z nich, kluczyki uniwersalne,
-Wybuchające kulki, które w zależności od koloru dają inny efekt: białe-zasłona dymna, żółte-oślepienie, czerwone-wywołują dość głośny huk, niebieskie-lepka maź, która pozwala unieruchomić przeciwnika na tyle, by uciec, zielone-wywołują halucynacje, czarne-wywołują senność, fioletowe-wywołują zatrucie,
-Posiada nadgarstnik, który jest niewielką, składaną kuszą, do której posiada specjalnie wytworzone mini bełty,
-Posiada przenośny komunikator wkładany do ucha, żeby się lepiej komunikować z Otto, czy też ze zleceniodawcą,
-Posiada kilkadziesiąt, elektronicznych nadajników do śledzenia, tak przystosowane, aby można było je łatwo podrzucić,
-Lornetka kompaktowa,
-Pasek z zamontowanym wysięgnikiem, dzięki czemu nie musi nosić ze sobą dwu metrowej liny,



Ciekawostki fabularne:

-Przyjmuje tylko te zgłoszenia, za które może sporo zarobić, ale zdarzają się wyjątki.
-Z racji swojej profesji, narobiła sobie wielu wrogów, więc jest wielu takich, co chcą pozbawić ją głowy,
-Dostała sowite wynagrodzenie, od anonimowego zleceniodawcy, aby śledziła m.in Ganplaka, Twisted Fate, Gravesa, a także, aby pociągała z ukrycia za sznurki, we wskazanych sytuacjach przez zleceniodawcę,
-Kiedy się denerwuje, jej źrenice robią się wąskie jak u węża,
-Posiada rezydencje blisko wybrzeża, gdyż lubi podziwiać zachodzące Słońce,
-W skarbcu w podziemiach rezydencji, trzyma najcenniejsze rzeczy, jak również wynagrodzenie za zlecenia,
-Przy sobie posiada tylko te rzeczy, które w danym momencie będą jej potrzebne,
-Nie pamięta swojej biologicznej matki, jedyną pamiątką po niej jest złoty medalion z rubinem, natomiast po ojcu pierścień z symbolem rodowym, którym jest tarcza ze skrzyżowanymi nań mieczami oraz różą,
-Często podróżuje po całej Runeterze, więc bardzo rzadko bywa w domu,
-W wielu miejscach ma znajomości, za dobrze wykonane zlecenia,
-Wyrobiła sobie sieć kontaktów, dzięki temu może szybko uzyskać potrzebne jej informacje i nie tylko,
-Kiedy się mocno irytuje lub zdenerwuje jej kły samoistnie się wysuwają, a oczy lśnią na rubinowy kolor,
-Mimo tego, kim jest zwierzęta wręcz lgną do niej,
-Potrafi bardzo dobrze tańczyć,
-Rozcięcie jej płaszcza, kiedy zawieje silny wiatr, przypominają skrzydła nietoperza,
-Czasami można ją spotkać podróżującą z kapeluszem na głowie, który dostała od pewnego wędrowca,
-Posiada ostre paznokcie, które wyglądają jak krótkie pazury,
-Posiada małego przyjaciela, magicznego nietoperza, który towarzyszy jej od dzieciństwa, ma na imię Otto,
-Czasami, jej wampirza natura dość mocno, daje się we znaki tym, którzy są blisko niej,
-Każdy jej przedmiot, ubranie, broń posiada metalowe elementy, żeby w razie czego móc się bronić, używając magii metalu do tego,
-Posiada w domu dość ciekawą kolekcję przedmiotów erotycznych,

Historia

Główne wątki z historii postaci, tylko do wglądu dla Administracji



----------------------------

Treść +17

Spoiler:
 



Ostatnio zmieniony przez Sara Blackhawk dnia Sob Sty 14, 2017 8:56 pm, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

Miano : Jhinuś
Liczba postów : 45
Dołączył/a : 26/11/2016

#2PisanieTemat: Re: Sara Blackhawk-Łowczyni   Pon Sty 02, 2017 5:52 pm

Cytat :
-Telepatia-potrafi czytać w myślach, jak również rozmawiać w myślach, ale to drugie słyszy tylko osoba, do której się zwraca, może tego używać wtedy, kiedy potrzebuje, nie że słyszy czyjeś myśli cały czas,

-Hipnoza-potrafi zahipnotyzować, siłą woli jeden cel, co pozwala jej bezproblemowo manipulować taką osobą,


Co do telepatii - im silniejszy umysł, tym trudniej się do niego dostać. Z hipnozą podobnie. Przykładowo, z umysłem Khady lub Garena miałaby kłopoty.


Akceptuję. ♥♥♥♥
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Sara Blackhawk-Łowczyni
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Last Bastion :: 

Strefa Gracza

 :: Karty Postaci :: Zaakceptowane Karty
-
Wymiana
Forum oparte na realiach gry firmy Riot Games, League of Legends. Styl został wykonany przez Przyczajoną Grafikę z Monochrome Layouts. Prosimy uprzejmie o niekopiowanie treści zamieszczonych na łamach forum.
Fragment kodu w ogłoszeniach: ©corazon